فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

«شهدا» بهترین الگوی جوانان در فرهنگ اسلامی، ایرانی هستند

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: ایثار و ازخودگذشتگی خلبانان شهید به‌عنوان بهترین الگوی فرهنگ اسلامی، ایرانی باید به درستی در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۵۰۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ - 24February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت ۲ تن از خلبانان تیزپرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق کشور امروز با حضور در پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد با امیر سرتیپ دوم «محمدرضا بهرام‌نژاد» فرمانده این پایگاه دیدار کرد.

امیر سرتیپ آذریان در این دیدار ضمن عرض تسلیت شهادت سرهنگ خلبان صادق فلاحی و سرگرد علیرضا حنیفه‌زاد اظهار داشت: این ۲ خلبان ارتش جمهوری اسلامی با ایثار و از جان گذشتگی از بروز حادثه‌ای که می‌توانست تلفات انسانی به همراه باشد جلوگیری کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق افزود: آن‌ها با این اقدام خود فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی را مبنی بر اینکه ارتش فدایی ملت است به اثبات رساندند.

وی در ادامه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای خلبان، فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در طول دوران دفاع مقدس دنیا از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و بویژه خلبانان جان‌برکف نیروی هوایی متعجب بودند و این ۲ شهید والامقام نیز ادامه دهنده راه آنان هستند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق در پایان گفت: ایثار و ازخودگذشتگی خلبانان شهید به‌عنوان بهترین الگوی فرهنگ اسلامی، ایرانی باید به درستی در جامعه تبیین شود.

امیر سرتیپ دوم بهرام‌نژاد نیز در این دیدار گفت این شهدای والامقام از بهترین خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند که با تلاش هواپیمای در حال سقوط را به منطقه کم تراکم هدایت تا به هم وطنان و مردم عزیز تبریز آسیب نرسد.

«شهدا» بهترین الگوهای فرهنگ اسلامی، ایرانی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها