فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال‌ شرق:

مادران و همسران شهدا زمینه‌ساز اقتدار ایران اسلامی شدند

امیر سرتیپ «آذریان» با صدور پیامی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (ع) صبر و استقامت مادران و همسران شهدا را زمینه‌ساز اقتدار ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۵۰۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ - 16January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا به مناسبت سالروز وفات حضرت‌ ام‌البنین (س) و نامگذاری این روز به نام تکریم مادران و همسران شهدا پیامی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگداشت بانویی است که نماد ایثار و مقاومت بوده و با صبر و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلامی چهره‌ای ماندگار در تاریخ برای پاسداشت مادران و همسران شهدا است.

این روز برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت ویژه‌ای دارد و لازم است مادران و همسران شهیدی که با صبر و فداکاری خود زمینه‌ساز اقتدار و سربلندی این کشور شدند معرفی و تکریم شوند.

مادران و همسران شهیدی که با تاسی از حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) جلوه‌های ایثار و استقامت را در شهادت عزیزان خود در تاریخ ماندگار کردند.

اینجانب سالروز وفات آن بانوی گرامی را تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن تکریم مقام و جایگاه والای مادران عزیز و همسران گرامی شهدای گرانقدر و گرامیداشت شان و منزلت آنان از پروردگار متعال سلامت سربلندی و توفیق شان را مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار