ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهدای گمنام در سمنان

«اسماعیلی» در بدو ورد به استان سمنان در مزار شهدای گمنام شهرستان آرادان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ - 09June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در بدو ورود به استان سمنان در مزار شهدای گمنام شهرستان آرادان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری آرادان و آغاز ادامه ساخت همزمان پنج پروژه عمرانی در این شهر و همچنین شهمیرزاد، ایوانکی، بیارجمند و کلاته‌رودبار، اولین برنامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان است.

از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان، بازدید از مجتمع در حال احداث دارالقرآن شهرستان سرخه، حضور در اختتامیه کنگره نکوداشت آیت الله شاهچراغی در سالن هلال احمر سمنان، بازدید از عملیات ساخت تالار بزرگ و مصلای بزرگ و نمایشگاه سفال استاد محمدمهدی قان‌بیگی،دیدار با فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و هنر دامغان، شرکت در گردهمایی فعالان جبهه فرهنگ انقلاب این شهر و حضور در آیین تجلیل از ۱۷ اثر برگزیده دوسالانه کتاب در شهرستان شاهرود است.

اسماعیلی در پایان این سفر یک روزه، در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی (آهوان) در تالار تئاتر شهر سمنان شرکت می‌کند.

ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهدای گمنام در سمنان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها