شهید ایمانى: با دشمن سازش نخواهیم کرد

شهید فرهاد ایمانى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «تمام هستى خود را فداى کشور و امام می‌کنیم، اما با دشمن ذره‌اى سازش نخواهیم کرد، با خون سرخ خود چهره کریه دشمنان اسلام و وطن را رسوا می‌کنیم.»
کد خبر: ۵۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ - 09June 2022

شهید ایمانى: با دشمن سازش نخواهیم کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید فرهاد ایمانى

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدانى که با خون سرخ خود درخت انقلاب و میهن اسلامى را بارور ساختند.

ما فرزندان این انقلاب و امام خمینى هستیم فرزندانى که با انقلاب زندگى و رشد کردیم و همچون آتشفشانى پرخروش به پیش می‌رویم و با رشادت و ایثار خود دنیا را تکان خواهیم داد و جهانیان را یکسره به حیرت وا خواهیم داشت.

ما فرزندان رشید اسلام هستیم فرزندان خون و شهادت، دلیرى و پایدارى؛ فرزندان غیرت و ایثار که همچون رودى خروشان در بستر حرکت خود خس و خاشاک کفر و نفاق را خواهیم شست.

ما با خدا و رهبر خود عهد می‌بندیم که تا نابودى همه مظاهر شرک و نفاق، ظلم وستم از پاى ننشینیم و در این راه با کوله‌بارى از ایمان و یقین به مصاف همه زشتی‌ها خواهیم رفت انشاءالله پیروز خواهیم شد.

پیام دیگرم به دشمنان و منافقان است، ما را از مرگ نترسانید، چون مرگ از صلابت و پایدارى رزمندگان اسلام می‌گریزد ما بدان جا رسیده‌ایم که به چیزى کمتر از شهادت رضایت نمی‌دهیم و گورى بزرگ براى متجاوزان و حامیان آن‌ها آماده کرده‌ایم، چون آن‌ها ما را پیش از این آزموده‌اند (در زمان انقلاب) باز هم بیازمایید ما آماده‌ایم تا تمام هستى خود را فداى کشور و امام خود کنیم، اما ذره‌اى سازش نکنیم و با خون سرخ خود چهره کریه دشمنان اسلام و کشور خود را رسوا کنیم.

کوردلان و منافقانى که براى دشمنى با نور به ظلمت پناه برد‌ه‌اند بدانند ما فولاد آبدیده‌ایم ما فرزندان انقلابیم و چشنده طعم شهادت و خمینى در خون ما جارى است و لحظه‌اى او را رها نخواهیم کرد.

وصیت دیگرم به خانواده‌ام است؛ بعد از شهادتم صبور و مقاوم باشید اگرچه از دست دادن عزیز سخت و طاقت‌فرساست، اما بدانید من با آغوش باز پذیراى شهادت شدم و به لذت‌هاى دنیا دل نبستم و با کمال میل و رغبت روان پاک خویش را به فرشتگان سپردم تا به بهشت برین صعود کنم.

از اینکه عزیز شما در این راه قدم برداشته شاد باشید و صبور، زیرا خداوند صابران را دوست دارد و بدانید کسانی که از انجام این آزمایش الهى سرباز زدند و راه نافرمانى در پیش گرفتند و به زر و زیور و مقام و قدرت دنیا دل بستند عذابى سخت در آخرت در انتظار آنهاست.

تقاضاى دیگر از شما خانواده عزیزم این است که در انجام دو فریضه الهى که سالار شهیدان به خاطر آن جهاد کرد کوتاهى نکنید امر به معروف و نهى از منکر و برپا داشتن نماز که کلید خوشبختى و سعادت هر انسانى است. والسلام.

به امید پیروزى رزمندگان اسلام و حق علیه باطل»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار