فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

چرخه تولید با همت و اراده نیروهای داخلی میچرخد

سردار آتانی گفت: چرخه تولید با همت و اراده نیروهای داخلی میچرخد و مردم ما امیدوار باشند که مشکلات یکی پس از دیگری در آینده نزدیک حل خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ - 09June 2022

 به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار رستمعلی آناتی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، از دو واحد تولیدی در شهرک کاسپین استان قزوین بازدید کرد.

 سردار آتانی در این بازدید اظهار داشت: امروز در سنگر دفاع از کشور رزمندگان حقیقی و ایستاده در خط اول، صنعتگران و تولیدکنندگان عزیز هستند

وی گفت: با ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه کمک به تولیدکنندگان بر اساس تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رفع موانع تولید قرارگاه «صنعت، معدن و انرژی» شکل گرفت. 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: در راستای تحقق اهداف این قرارگاه، بسیج صنعت و مهندسین با حضور موثر و با استفاده از ظرفیت کارشناسان صنعتی که عموما از بسیجیان عزیز هستند در کارخانجات حضور می یابند تا اگر موانعی وجود دارد، احصا و سپس برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

سردار آناتی تصریح کرد: در این عارضه یابی ها، برخی مشکلات قابل حل است که این مشکلات در ستاد اقتصاد مقاومتی نیز بررسی می شود. همه مسوولان استان در عرصه های اجرایی و تولید بر این باور هستند که باید از صنعت پشتیبانی شود.  امروز در سنگر دفاع از کشور رزمندگان حقیقی و ایستاده در خط اول، صنعتگران و تولیدکنندگان عزیز هستند.

وی بیان کرد: بسیج صنعت سپاه، بعنوان صنعت یار، مشکلات را احصا کرده بود و در بازدید اخیر، ما این مشکلات را از نزدیک ارزیابی کردیم تا با مساعدت دستگاه قضا و پشتیبانی سپاه استان، چرخه تولید با همت و اراده نیروهای داخلی خودمان بچرخد و مردم ما امیدوار باشند که مشکلات یکی پس از دیگری در آینده نزدیک حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار