فرماندار آبدانان مطرح کرد؛

توسعه شهرستان آبدانان در گروی توجه به زیرساخت‌ها

حاتمی گفت: شهرستان آبدانان با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، زمینه سرمایه گذاری را در این حوزه دارد که با توجه به زیرساخت‌ها می‌توان شهرستان را توسعه داد.
کد خبر: ۵۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 10June 2022

توسعه شهرستان آبدانان در گروی توجه به زیرساخت راه این شهرستان استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «یدالله حاتمی» فرماندار آبدانان، روز گذشته (پنجشنبه) در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: برای توسعه اراضی کشاورزی، راهی جز این نداریم که ایستگاه‌های پمپاژ در شهرستان رونق یافته و سد ورگر در مرحله اجرای و عملیاتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه راه بستر توسعه است، تصریح کرد: یکی از شاخص‌های اشتغال در  استان کشاورزی و صنعت می‌باشد که متاسفانه در بخش صنعت شهرستان آبدانان ۱۳ درصد است و سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع بزرگ در سطح شهرستان صورت نگرفته است و بیشترین سرمایه گذاری در بخش صنایع کوچک بوده است.

حاتمی با بیان اینکه جاذبه های گردشگری این شهرستان می تواند زمینه لازم را برای سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کند، گفت: آنچه که امروز در آبدانان داریم، بسیار در حوزه زیرساختی ضعیف است و نیاز است که به حوزه های مختلف شهرستان توجه و نگاه ویژه ای شود و بسیاری از ادارت ما کم بضاعت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار