با حضور فرمانده سپاه عاشورا و شهردار تبریز؛

جلسه پیگیری تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه بررسی مسائل مربوط به تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی با حضور فرمانده سپاه عاشورا، شهردار تبریز و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ - 10June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، جلسه بررسی مشکلات و تکمیل نواقصات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (جمعه) با حضور سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا، «یعقوب هوشیار» شهردار تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، شهردار منطقه 2 و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد.    

در این نشست حاضران ضمن بازدید از ساختمان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، بر تجهیز و تکمیل محتوای این مجموعه و رفع نواقص آن تاکید و نسبت به بهره‌برداری از این پروژه عظیم در آینده نزدیک ابراز امیدواری کردند.

همچنین مسائل عمرانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی از جمله طرح محوطه مابین حرم مطهر شهدای گمنام و موزه، مسیر دسترسی به این مجموعه و احداث یادمان پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در موزه دفاع مقدس استان با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم در این خصوص ارائه شد.

انتهای پیام/     

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار