شمیم عطر رضوی در پادگان ۰۴ بیرجند پیچید

خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، فضای پادگان ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند را سرشار از عطر رضوی کردند.
کد خبر: ۵۲۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 11June 2022

شمیم عطر رضوی در ۰۴ بیرجند/ سفر به مشهد و مرخصی ۴۸ ساعته هدیه امام مهربانی‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، امروز (شنبه) مصادف با سالروز میلاد امام رضا (ع)، فضای پادگان ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند را سرشار از عطر رضوی کردند.

در این مراسم، مداحی و شعرخوانی خدام رضوی حال و هوای خاصی به فضای پادگان بخشید و دل‌های پرسنل وظیفه و پایور این یگان نظامی وارد صحن و سرای حرم امام هشتم (ع) شد.

سربازان و پرسنل کادر پادگان ۰۴ با احترام نظامی به پرچم منور حرم رضوی و بوسه بر این پرچم نورانی، با دل شکسته و اشک‌های جاری بر گونه‌های‌شان، حاجات خود را از امام رضا (ع) درخواست کردند.

در ادامه به برکت وجود پرچم امام هشتم (ع)، به چند نفر از کارکنان پایور به همراه خانواده به صورت قرعه‌کشی سفر مشهد مقدس و سایر کارکنان پایور و وظیفه که اسم آن‌ها «رضا» است نیز ۴۸ ساعت مرخصی اهدا شد.

حجت‌الاسلام «محمدمهدی یاوری» مُبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» در جمع پرسنل وظیفه و پایور ۰۴ بیرجند، اظهار داشت: استقبال باشکوه مردم از پرچم مطهر حرم رضوی، ضربه سهمگین به دشمنان وارد می‌کند و محبت اهل‌بیت (ع) در تمام زندگی مردم ورود کرده است.

وی بیان داشت: محبت به اهل‌‌بیت (ع) به‌طور قطع، پاشنه آشیل و ضعف دشمن خواهد بود و باید برای رسیدن به خدا دنبال وسیله باشید و امروز مردم ثابت کردند هیچ وسیله‌ای برای رسیدن به خدا، جز اهل‌بیت (ع) را نمی‌پذیرند.

مُبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» گفت: دشمنان سال‌ها هزینه کردند که معنویت از دنیا برود؛ اما وقتی چشم باز می‌کنند، جمله «یا علی ابن موسی الرضا (ع)» بیشترین نمود را در دهه کرامت پیدا کرده و این یعنی ارادت به اهل بیت (ع) هر کجا بوده است، دشمن احساس ضعف می‌کند.

مُبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» با بیان اینکه مردم با وجود گرانی‌ها، اهل‌بیت (ع) را فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: ارادت امام رضا (ع) خار چشم دشمنان است و ما باید با پخش عکس‌های دهه کرامت در فضای مجازی دشمن را مأیوس کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار