معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید خبر داد؛

افزایش حق پرستاری ایثارگران در گرو تامین اعتبار

موهبتی از پیگیری جدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری جانبازان و والدین معظم شهدا خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ - 11June 2022

افزایش حق پرستاری ایثارگران در گرو تامین اعتباربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «طاهر موهبتی» معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید، اظهار داشت: رشد ۵۷ درصدی حق پرستاری، تکلیف قانونی و حق طبیعی جانبازان و والدین معظم شهدا است و علی‌رغم پیگیری‌ها و تأکید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تلاش مسئولان سازمان برنامه و بودجه تاکنون هیچگونه اعتباری بابت افزایش حق پرستاری در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار نگرفته است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید افزود: والدین معظم شهدا و جانبازان عزیز مطمئن باشند به محض دریافت اعتبار مربوطه علاوه بر اعمال افزایش‌های قانونی، معوقات ماه‌های قبل نیز از ابتدای سال ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد.

موهبتی یکی از مشکلات جدی تدوین مقررات را عدم توجه به بار مالی و نحوه تأمین آن دانست که عملاً موجب نارضایتی جامعه هدف و گلایه‌مندی به حق ایشان می‌شود و امیدواریم قبل از تصویب هر مقرره، مصوبه یا تدوین قانون از تأمین بار مالی آن اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار