مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

همه امامان یک نور و هدایتگر واحد هستند

حقایق‌پور گفت: همه امامان یک نور و هدایتگر واحد هستند که با شناخت دقیق‌تر سیره عملی و الگو قرار دادن آن در زندگی خود، قطعا به سعادت و کمال دنیوی و اخروی دست خواهیم یافت.
کد خبر: ۵۲۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ - 11June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونان با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده اسلام همواره در تلاش برای ضربه زدن به مقدسات مردم بودند که نمونه آخر آن فیلم عنکبوت مقدس است اما آنها باید بدانند عشق به امام رضا (ع) در دل تک‌تک مردم ایران جاری است.

حقایق پور ادامه داد: این باعث افتخار است در کشوری زندگی می‌کنیم که حرم مطهر این امام بزرگوار در آن واقع است و شاهد آثار حضور و برکات ایشان در زندگی مادی و معنوی خود هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت شناخت سیره عملی ائمه اطهار (ع)، افزود: همه امامان یک نور و هدایتگر واحد هستند که با شناخت دقیق‌تر سیره عملی و الگو قرار دادن آن در زندگی خود، قطعا به سعادت و کمال دنیوی و اخروی دست خواهیم یافت.

حقایق‌پور با محکومیت اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) در فیلم عنکبوت مقدس، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش برای ضربه زدن به مقدسات مردم بودند که نمونه آخر آن فیلم عنکبوت مقدس است اما آنها باید بدانند عشق به امام رضا (ع) در دل تک‌تک مردم ایران جاری است و دشمنان همچون گذشته با این رفتارهای موهون راه به جایی نخواهند برد.

در این جلسه هر یک از اعضا در رابطه با تهیه گزارش جامع از وضعیت عمرانی و فرهنگی گلزارهای مطهر شهدای استان، برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح سپاس با پوشش تمام ایثارگران، کاهش مصرف برق و پاسخگویی به‌موقع به درخواست‌های اینترنتی ایثارگران در سامانه سجایا، با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار