مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی:

تئاتر «بچه‌های مسجد» آینده جریان‌ساز تئاتر کشور است

«زارعی» با تاکید بر اینکه تئاتر «بچه‌های مسجد» آینده جریان‌ساز تئاتر کشور است؛ از تدوین سند چشم انداز ۹ ساله در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 12June 2022

تئاتر بچه‌های مسجد آینده جریان ساز تئاتر کشور است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «کوروش زارعی» مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، در آئین افتتاحیه نخستین سلسله رویداد آموزشی منطقه‌ای تئاتر «بچه‌های مسجد» در خرم‌آباد اظهار داشت: تئاتر بچه‌های مسجد آینده جریان‌ساز تئاتر کشور است.

وی با اشاره به فعالیت تئاتر مساجد در کشور، افزود: رویداد تئاتر بچه‌های مسجد سال‌هاست که به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده و آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت.

مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی تصریح کرد: فعالیت مؤثر و چشمگیر تئاتر بچه‌های مسجد موجب شد افراد حسود و بدخواه در جبهه فرهنگی مقابل شما، این فعالیت هنری را متحجرانه بدانند؛ این نشان می‌دهد عرصه هنر تئاتر بچه‌های مسجد جریان‌ساز بوده و به وظیفه خود به درستی عمل کرده است.

زارعی خطاب به فعالان حوزه تئاتر بچه‌های مسجد، با بیان اینکه آینده تئاتر کشور در دستان شماست؛ تصریح کرد: هنرمندانی که در این عرصه فعالیت دارند، باید به این باور برسند که در تئاتر و تمامی فعالیت‌های فرهنگی نه‌تنها در کشور؛ بلکه در عرصه‌های بین‌المللی می‌توانند موفق باشند.

وی به برنامه‌ریزی‌ها و سند چشم‌انداز مرکز هنر‌های نمایشی اشاره کرد و گفت: ما در تئاتر بچه‌های مسجد به دنبال اهداف بزرگی هستیم و سند چشم‌انداز ۹ ساله‌ای برای این رویداد در نظر گرفته‌ایم.

مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی یادآور شد: این سند در سه دوره سه‌ساله برنامه‌ریزی شده که اگر به تمام زوایای آن به درستی عمل شود، جریان فرهنگی تئاتر کشور را رقم می‌زند.

زارعی اضافه کرد: این سند در بخش‌های مختلف علمی، اجرایی، آموزشی و تولیدی برنامه‌ریزی شده است که خروجی آن پرورش استعداد‌ها و خلاقیت‌های هنری در عرصه‌های مختلف سینمایی، تلویزیونی و تئاتر خواهد بود.

وی با اشاره به روند برگزاری سلسله رویداد آموزشی منطقه‌ای تئاتر بچه‌های مسجد، گفت: این رویداد از استان قم آغاز و پس از مازندران، هم اکنون لرستان میزبان سومین دوره آموزشی کارگاهی تربیت مربیان بچه‌های مسجد است.

مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی تصریح کرد: آخرین دوره آموزشی نیز در مشهد برگزار خواهد شد و امید که با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و انجام فعالیت‌های کارگاهی شاهد تحولات چشمگیر و خلاقانه‌ای در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار