عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان:

هراسی از احدی نداریم/ سلاح ما برای استفاده در داخل نیست

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: همه می‌دانند که سلاح ما هیچ روزی برای استفاده داخلی نبوده است بلکه برای دفاع از همه لبنانی‌ها بوده است.
کد خبر: ۵۲۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ - 12June 2022

هراسی از احدی نداریم/ سلاح ما برای استفاده در داخل نیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله از وجبی از خاک لبنان چشم پوشی نخواهد کرد و همانطور که ما لبنان را از لوث اسرائیلی‌ها و تکفیری‌ها آزاد کردیم و قدرت بازدارندگی با دشمن صهیونیست برقرار کردیم، در راستای حمایت لبنان از گام بر می‌داریم و واکنشی متناسب با تحرکات دشمن نشان می‌دهیم.

وی افزود: آنچه دبیر کل حزب الله لبنان درباره ترسیم مرز دریایی گفت، دشمن قبل از دوست، فهمید که این موضع حاکمیتی است و قابل چانه زنی نیست. تنها طرفی که روی مواضع خود می‌ایستد و چانه زنی نمی‌کند، مقاومت اسلامی لبنان است.

البغدادی تاکید کرد: ما در حزب الله به مردم خود وعده دادیم که آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت و تا خون در رگ ماست از آن‌ها حمایت خواهیم کرد. ما از احدی هراس نداریم.

وی گفت: همه می‌دانند که سلاح ما هیچ روزی برای استفاده داخلی نبوده است بلکه برای دفاع از همه لبنانی‌ها بوده است. ما میان یک منطقه و دیگری تمایزی قائل نمی‌شویم. ما هنگامی که در سال ۲۰۰۰ جنوب لبنان را از لوث دشمن آزاد کردیم آنرا به همه لبنان‌ها هدیه کردیم.

البغدادی در پایان گفت: محور مقاومت از قدرت و امکاناتی برخوردار است که قابل مقایسه با گذشته نیست و این محور مقاومت را قادر می‌سازد که خود را با تحولات بین المللی و منطقه‌ای وفق دهد. ما باید کمی صبر کنیم تا آمریکا اینکه دنیا تغییر کرده است و ارباب دنیا نیست و نتایج جنگ روسیه و اوکراین به نفعش نخواهد بود، هضم کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها