پس از عمری صبوری و فراق؛

پدر شهید «منصور مشعلی زاده» به فرزند شهیدش پیوست

مرحوم «غلام محمد مشعلی زاده» پدر شهید والامقام «منصور محمد مشعلی زاده»، پس از سالها فراق از فرزند دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ - 12June 2022

پدر شهید «منصور مشعلی زاده» به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، مرحوم «غلام محمد مشعلی زاده» پدر شهید والامقام «منصور محمد مشعلی زاده»، پس از سالها فراق از فرزند دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر شهید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دزفول و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران امروز (یکشنبه 22 خردادماه) در گلزار شهیدآباد دزفول به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با صدور پیامی این ضایعه را به خانواده های معظم شهدا به ویژه خانواده و بستگان مرحوم تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت داشت.

شهید «منصور محمد مشعلی زاده» جانباز شیمیایی 70 درصد در چهارم فروردین 1365 در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو به درجه جانبازی نائل شد و در هفده ام آبان ماه 1394 نیز به کاروان شهدا پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار