صبح امروز برگزار شد؛

جلسه شورای هماهنگی نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گلستان

اولین جلسه شورای هماهنگی و راهبردی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گلستان، با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 13June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اولین جلسه شورای هماهنگی و راهبردی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گلستان امروز با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و مسئولین عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح و نهادهای حوزوی استان، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین الوند» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گلستان، گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرد.

سپس در خصوص برنامه های سال جاری از جمله تدوین نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس، برگزاری درس آشنایی با دفاع مقدس در مدارس علمیه استان و برگزاری هشتمین یادواره شهدای طلبه و روحانی استان بحث و تبادل نظر شد. 

در پایان مقرر شد هر کدام از سازمان ها و نهادهای حوزوی، جهت تدوین کتاب نقش روحانیت استان در دفاع مقدس، مشارکت مالی و همکاری فعال داشته باشند و نیز مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، پیگیر برگزاری درس آشنایی با دفاع مقدس در سطح مدارس علمیه استان باشد.

جلسه شورای هماهنگی نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار