مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی:

شهدا باید در بهترین نقاط خاکسپاری شوند

امیر «نجاتی» گفت: همان‌گونه که از عنوان «شهید» مشخص است، آن‌ها زنده و ناظر بر اعمال ما هستند؛ بنابراین باید تلاش کنیم در انتخاب‌های خود، بهترین نقاط را برای خاکسپاری آن‌ها اختصاص دهیم.
کد خبر: ۵۲۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 13June 2022

جانمایی محل دفن شهید گمنام در دادگستری کل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، محل خاکسپاری شهدای گمنام در دادگستری کل و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، امروز (دوشنبه) با حضور امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جانمایی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون برکت خون شهداست و همه ما مقابل شهدا مسئولیتی بزرگ داریم؛ چراکه برای هر پست مسئولیتی در جمهوری اسلامی ایران، خون‌های ارزشمندی تقدیم به انقلاب شده است.

وی افزود: این شهدا جزو آن دسته از شهیدانی هستند که گمنامی آن‌ها محرز شده و تاکنون شناسایی نشده‌اند و هیچ مدرکی مبنی بر اسم و نشانی آن‌ها یافت نشده است؛ بنابراین به‌عنوان شهید گمنام خاکسپاری می‌شوند.

امیر «نجاتی» با اشاره به اهمیت و منزلت جایگاه شهدا نزد خداوند، به بیان این سخن از شهید مطهری که «شهیدان زنده‌اند و در واقع ما مردگان بر زندگان عزاداری می‌کنیم» پرداخت و خاطرنشان کرد: همان‌گونه که از عنوان «شهید» مشخص است، آن‌ها زنده و ناظر بر اعمال ما هستند؛ بنابراین باید تلاش کنیم در انتخاب‌های خود، بهترین نقاط را برای خاکسپاری آن‌ها اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار