رئیس جریان «ملی آزاد» لبنان:

رژیم صهیونیستی توانایی آغاز جنگی جدید با لبنان را ندارد

رئیس جریان «ملی آزاد» لبنان با اشاره به اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها در مناطق مورد مناقشه با کشورش، گفت: اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند با لبنان وارد جنگ شود.
کد خبر: ۵۲۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 13June 2022

اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند با لبنان وارد جنگ شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل «لبنان ۲۴»، «جبران باسیل» رئیس جریان «ملی آزاد» لبنان سخنانی را در خصوص اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها در مناطق مورد مناقشه با کشورش مطرح کرد و در این خصوص اظهار داشت: ما از سال‌ها پیش تاکنون از استخراج ثروت‌های دریایی خود محروم بوده ایم و علت اصلی این مسأله نیز به عدم ترسیم مرز‌های مورد مناقشه با رژیم صهیونیستی باز می‌گردد.

این شخصیت لبنانی افزود: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی و برخی دیگر از طرف‌ها و بازیگران به لبنان اجازه نمی‌دهند تا به استخراج نفت و گاز خود بپردازد. با این حال، ما همچنان بر دستیابی به منافع خود تأکید داریم.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: ما نمی‌توانیم از حقوق خود چشم پوشی کنیم و در برابر خواسته‌های رژیم صهیونیستی عقب بنشینیم. لبنان به دنبال دستیابی به ثروت‌های نفتی خود است. در این میان، آمریکایی‌ها از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.

جبران باسیل در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: ما می‌خواهیم بدون جنگ، حقوق خود را محقق سازیم. البته باید بگویم اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند جنگی را علیه لبنان راه بیندازد. وی در بخش دیگری از سخنانش نیز تصریح کرد که قصدی برای نامزدی جهت تصدی پست ریاست جمهوری ندارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار