کمیسیون پزشکی شناسایی مصدومین شیمیایی سردشت برگزار شد

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی از برگزاری پانزدهمین کمیسیون پزشکی شناسایی مصدومین شیمیایی سردشت خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 13June 2022

کمیسیون پزشکی شناسایی مصدومین شیمیایی سردشت برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «زیبا والی» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری کمیسیون پزشکی شناسایی مصدومین و مدعیان شیمیایی سردشت، بیان کرد: از سال ۱۳۸۰تا سال ۱۴۰۰ نیز در ۱۴ مرحله کمیسیون پرونده افراد فاقد پرونده و مدارک بالینی و پزشکی ارزیابی شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: ارزیابی‌های بالینی توسط تیم‌های فوق تخصص و متخصص اعزامی از مرکز انجام می‌گیرد.  یک هزار و ۵۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی سردشت تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران خود را موظف و مکلف به حمایت از جانبازان عزیز می‌داند و در این راستا کمیسیون پانزدهیمن با پیگیری‌های لازم برای آن دسته از افرادی که تاکنون در هیچ کمیسیونی شرکت نداشته‌اند و مدارک پزشکی لازم را تهیه کرده اند به مدت دو روز تشکیل شد.

والی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی اعزامی متشکل از هفت فوق متخصص و تخصص ریه، چشم و پوست و دو دبیر هستند و به طور دقیق بر اساس پروتکل‌های مصوب نسبت به ارزیابی پزشکی اقدام می‌کنند. این کمیسیون در روز‌های ۱۹ و ۲۰ خرداد با حضور ۵۵۰ عزیزان در کلینیک مصدومین شیمیایی سردشت برگزار شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار