مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

ایثارگران حق بزرگی بر گردن مسئولان و مردم دارند

داوطلب گفت: اگر شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان نبودند، اکنون دیگر کشوری به نام ایران وجود نداشت و هیچ یک از ما اکنون نبودیم.
کد خبر: ۵۲۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ - 13June 2022

ایثارگران حق بزرگی بر گردن مسئولان و مردم دارندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان روز شنبه (۲۱ خرداد) با حضور در شهرستان آستانه اشرفیه با جانباز معزز ۷۰ درصد «حسین اکبرپور» دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه ایثارگران حق بزرگی بر گردن مسئولان و مردم دارند، اظهار داشت: اگر شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان نبودند اکنون دیگر کشوری به نام ایران وجود نداشت و هیچ یک از ما اکنون نبودیم.

وی با اشاره به از خودگذشتگی، اسلام دوستی و میهن پرستی ایثارگران در دوران مختلف ایران اسلامی اذعان کرد: بی‌شک درک شگرف این افراد از زمانه خود در سایه مکتب حسینی و راهنمایی رهبری عالم همچون امام خمینی (ره) زمینه‌ساز به وجود آمدن مردمی غیور و همیشه قهرمان بوده است.

داوطلب، الگوگیری از ولایت‌پذیری ایثارگران را بر همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان واجب دانست و تصریح کرد: باید با سرلوحه قرار دادن این قشر معزز که به‌ حق بهترین بندگان خدا هستند و هم‌نشینی با آنان، روحیه ولایت‌مداری و کار جهادی را در خود تقویت کنیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها