دادستان کل کشور تاکید کرد؛

ریشه یابی قصور یا سهل‌انگاری درخصوص پایین بودن نکات امنیتی

حجت‌الاسلام منتظری با تاکید بر ریشه یابی قصور یا سهل‌انگاری درخصوص پایین بودن نکات امنیتی در پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، گفت: عملکرد پلیس در این باره خوب و مناسب بوده است.
کد خبر: ۵۲۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 13June 2022

ریشه یابی قصور یا سهل‌انگاری درخصوص پایین بودن نکات امنیتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور درخصوص پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در این خصوص پایین بودن رعایت موارد ایمنی و امنیتی است که باید این موضوع ریشه یابی شود و با کسانیکه که قصور یا سهل انگاری در این زمینه داشته اند برخورد قانونی شود.

دادستان کل کشور ادامه داد: دستگاه های مربوطه با رعایت نکات ایمنی، امنیتی و عمل به توصیه ها و هشدارهای پلیسی کاری کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث و اتفاقات ناگوار نباشیم.

این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که عملکرد پلیس را در این باره چه طور ارزیابی می کنید، خاطرنشان کرد: بحمدالله عملکرد پلیس خوب و مناسب بوده اما هنوز این پرونده ادامه و جریان دارد که ان شاءالله به نتیجه مطلوب برسد.

حجت الاسلام منتظری درباره اینکه اموال مال باختگان و خسارت دیدگان از این سرقت چه طور به دستشان می‌رسد، عنوان داشت: در حال حاضر اموال مکشوفه در مکانی امن نگهداری می شود تا ان شاءالله با رسیدگی قضائی شود و بعد هم بر اساس آنچه که مربوط به احراز مالکیت افراد است به طور قطع اموال به آنان مسترد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در روز سیزدهم خرداد ماه جاری سارقان به صندوق امانات بانک ملی دستبرد زده بودند که ماموران پلیس با تلاش شبانه‌روزی در کمتر از ۴۸ ساعت تمامی سارقان و مرتبطان را شناسایی و دستگیر و بخش قابل توجهی از اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار