مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

آغاز فصل جدید فعالیت شورای هیئات مذهبی

«حقانی» گفت: هیئت های مذهبی بر اساس آنچه رهبری روی دوش هیئت گذاشته و توقع بیش از یک هیئت و بلکه انتظار کانون جهاد تبیین از آنان دارد، فعالیت کنند.
کد خبر: ۵۲۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ - 13June 2022

آغاز فصل جدید فعالیت شورای هیئات مذهبی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «غلامحسین حقانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان عصر امروز در دیدار اعضای شورای هیئت های مذهبی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از دو هزار هیئت مذهبی در استان ثبت شده سامانه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود:فاع انتخابات شوراهای هیئات مذهبی استان در ۲۳ شهرستان و یک بخش(شهداد به دلیل هیئت های زیاد) برگزار و رئیس و نائب رئیس و دبیر شورای هیئت های مذهبی استان هم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس انتخابات انجام شده؛ ایرج کامیابی از کرمان، به عنوان رئیس؛ یزدان افشاری پور، از عنبرآباد، نایب رئیس و  مسعود میرمحمدی از بردسیر به عنوان دبیر انتخاب شدند.

حقانی ابراز امیدواری کرد: هیئت های مذهبی بر اساس آنچه رهبری روی دوش هیئت گذاشته و توقع بیش از یک هیئت و بلکه انتظار کانون جهاد تبیین از آنان دارد، فعالیت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان می تواند سیاست و راهبرد هیئت های مذهبی استان در فصل جدید چهارساله ای که پیش روی آنها است، قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار