مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارکران استان همدان:

جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند

«صفدریان» جانبازان را اسوه‌های صبر و استقامت و ازخودگذشتگی معرفی و گفت: جانبازان ما با وجود مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند همچنان در خط ولایت هستند.
کد خبر: ۵۲۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 13June 2022

جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارکران استان همدان امروز در انتخابات خانه نور ایرانیان بصیر استان همدان، جانبازان همدان را جزء قانع‌ترین ایثارگران کشور معرفی و اظهار داشت: جانبازان ما با وجود مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند همچنان در خط ولایت هستند و چنانچه کشور با مشکلی مواجه باشد مقتدرانه وارد می‌شوند.

وی جانبازان را اسوه‌های صبر و استقامت و ازخودگذشتگی معرفی و گفت: برخی از جانبازان ما پس از دوران دفاع مقدس همچنان به کار و تلاش پرداخته و موفقیت‌های بسیاری کسب کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به شرایط کرونایی موجود در کشور، یادآور شد: بنیاد شهید نیز به تبعیت از سایر ادارات بسیاری از فعالیت‌های جمعی و گردهم آیی‌ها را محدود کرده بود که به لطف خدا با فروکش کردن بیماری و تبعات کرونا دوباره بسیاری از برنامه‌ها جان دوباره به خود گرفته است.

وی ادامه داد: باتوجه به امکانات محدود بنیاد شهید، با مشارکت و همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه خواهیم داد.

صفدریان با اشاره به خدمات مجتمع فرهنگی، ورزشی، توانبخشی ایثار تصریح کرد: این مجموعه همچون روز‌های قبل از کرونا انواع خدمات ورزشی و فرهنگی را به خانواده‌ها ارائه خواهد کرد و مجموعه ورزشی «شهدای غواص» نیز در اختیار جانبازان و خانواده‌های آنان قرار دارد.

وی بیان داشت: مشکل اشتغال دغدغه بسیاری از جوانان و خانواده‌ها است که این مشکل باید در سطح کشوری حل شود که در این باره اقداماتی انجام شده و آزمون‌هایی گرفته می‌شود که فرزندان جانبازان شانس بسیاری جهت پذیرفته شدن در دستگاه‌های اداری دارند.

این مقام مسئول درباره اردو‌های ورزشی و تفریحی نیز گفت: اردو‌های تفریحی جانبازان به مرور برقرار خواهد شد همچنین براساس تعامل و همکاری که با اداره ورزش و جوانان صورت گرفته، جانبازان عزیز می‌توانند از امکانات این مجموعه نیز بهره‌مند شوند.

«علیرضا مختاری» نماینده موسسه ایرانیان بصیر نیز در این جلسه گفت: خانه نور بصیر از سال ۸۴ آغاز به کار کرده و به ۸۰۰ نفر از جانبازان بصیر سطح کشور خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: نمایندگان استان‌ها مشکلات جانبازان در سطح استان‌ها را جمع آوری کرده و در اختیار مرکز قرار خواهند داد.

مختاری با بیان اینکه جانبازان ضایعه نخاعی و بصیر بیشترین رسیدگی را نیاز دارند، ابراز داشت: از مدیران کل و استانداران تقاضا داریم که درصدد رفع مشکلات این جانبازان برآمده و این دو گروه را ویژه کمک کنند.

در پایان این مراسم «علی اصغر پرکان»، با رای اکثریت به مدت دو سال به عنوان نماینده جانبازان بصیر استان همدان انتخاب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار