بازداشت ۱۰ فلسطینی در «نابلس» و «رام الله» توسط صهیونیست‌ها

نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به «رام الله» و «نابلس» در کرانه باختری ۱۰ فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
کد خبر: ۵۲۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 14June 2022

بازداشت ۱۰ فلسطینی در «نابلس» و «رام الله» توسط صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به مناطقی از کرانه باختری ازجمله رام الله و نابلس یورش بردند.

به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس و رام الله در کرانه باختری ۱۰ فلسطینی بدون تفهیم اتهام بازداشت شدند. رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در هنگام یورش به رام الله و نابلس از گاز‌های اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

این درحالی است که پیش از این، کمیته امور اسرای فلسطین از وخامت حال اسیر ناصر ابوحمید خبر داده و اعلام کرد که وضعیت جسمانی او وارد مرحله خطرناکی شده است.

این اسیر مبتلا به سرطان دو جلسه تحت شیمی درمانی قرار گرفته و قرار است هفته آینده سومین جلسه شیمی درمانی او برگزار شود. اسیر ابوحمید به خاطر شدت بیماری از نظر حرکتی و تنفسی دچار مشکلات جدی شده و همیشه باید یک کپسول اکسیژن همراه او باشد.

گروه‌های مقاومت بار‌ها و در مناسبت‌های مختلف با صدور بیانیه‌هایی جداگانه ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص وخامت اوضاع جسمانی اسرای فلسطینی، مسئولان تل آویو را مسئول هرگونه اتفاق ناگوار احتمالی برای این اسرا معرفی کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار