تشکیلات خودگردان خواستار تحقیق درباره وضعیت اسرای فلسطینی شد

تشکیلات خودگردان فلسطین تحقیقات بین‌المللی درباره حقیقت شهادت بانوی اسیر فلسطینی و اوضاع اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.
کد خبر: ۵۳۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ - 03July 2022

تشکیلات خودگردان خواستار تحقیق درباره وضعیت اسرای فلسطینی شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه النشره، تشکیلات خودگردان فلسطین تحقیقات بین‌المللی درباره حقیقت شهادت بانوی اسیر فلسطینی و اوضاع اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی و در راس آن‌ها شورای حقوق بشر خواست درباره حقیقت شهادت بانوی اسیر فلسطینی و وضعیت اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحقیقات بین‌المللی انجام دهند.

تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای مسئولیت کامل شهادت «سعدیه فرج الله» بانوی اسیر فلسطینی در زندان دامون رژیم صهیونیستی را متوجه اشغالگران دانست و افزود که این بانوی فلسطینی با اهمال پزشکی عمدی مواجه شده است.

در این بیانیه آمده است: اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در معرض شکنجه و اهمال پزشکی تعمدی قرار دارند و این امر به شهادت ۲۳۰ اسیر فلسطینی منجر شده است.

این بیانیه می‌افزاید که موضوع اسرا برای مردم و رهبران فلسطینی از اولویت برخوردار است.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که سعدیه فرج‌الله بانوی اسیر فلسطینی صبح روز شنبه در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

امجد النجار مدیر باشگاه اسیر فلسطین در الخلیل در گفت‌وگو با روزنامه العربی الجدید اعلام کرد: این بانوی ۶۸ ساله فلسطینی در زندان دامون در بند اسارت بود. او از چندین بیماری مزمن از جمله دیابت رنج می‌برد و وضعیت خطرناکی داشت و در نهایت در نتیجه سیاست بی‌توجهی و اهمال پزشکی سازمان زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید. این بانوی شهید فلسطینی چند ماه پیش در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل به اتهام تلاش برای حمله به نظامیان صهیونیست با سلاح سرد بازداشت شده بود و تاکنون هیچ حکمی در حق وی صادر نشده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار