جهاد اسلامی فلسطین:

شهادت بانوی اسیر فلسطینی جنایتی جدید در کارنامه تل آویو است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که شهادت بانوی اسیر فلسطینی دز زندان «دامون» به خاطر بی توجهی پزشکی، جنایتی جدید در کارنامه رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۵۳۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 02July 2022
شهادت بانوی اسیر فلسطینی جنایتی جدید در کارنامه تل آویو استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی بی توجه به قوانین بین المللی ادامه دارد و شهادت «سعدیه مطر» بانوی اسیر فلسطینی در زندان دامون به خاطر بی توجهی پزشکی جنایتی جدید در کارنامه این رژیم است.
 
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای افزود: شهادت بانوی اسیر اقدام تروریستی جدیدی است که به کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در قتل ملت فلسطین اضافه شد و لکه ننگی در کارنامه مدعیان حقوق بشر است.
 
در این بیانیه آمده است: این جنایت تداوم سیاست قتل اسیران فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی است و شهادت این اسیر فلسطینی وظیفه ما به عنوان گروه مقاومت در پافشاری به آزادی اسیران زن و مرد از زندان‌های رژیم صهیونیستی سنگین‌تر می‌کند.
 
بیانیه مذکور می‌افزاید: شهادت این بانوی اسیر فلسطینی بر ضرورت گشودن پرونده اسرا، رسواسازی جنایت رژیم صهیونیستی علیه آنان و قتل بی سر و صدای آنان در زندان‌های این رژیم تاکید می‌کند.
 
همچنین حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به شهادت این بانوی فلسطینی تاکید کرد که شهادت سعدیه فرج الله بانوی اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی جنایتی همه جانبه و واضح است و دشمن صهیونیستی بی توجه به کهولت سن این بانوی اسیر فلسطینی، او را اسیر کرده بود که این اوح وحشی‌گری این رژیم و منطق مبتنی بر تروریسم این رژیم را می‌رساند.
 
بانوی ۶۸ ساله فلسطینی در زندان دامون در بند اسارت بود. او از چندین بیماری مزمن از جمله دیابت رنج می‌برد و وضعیت خطرناکی داشت و در نهایت در نتیجه سیاست بی‌توجهی و اهمال پزشکی سازمان زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید. این بانوی شهید فلسطینی چند ماه پیش در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل به اتهام تلاش برای حمله به نظامیان صهیونیست با سلاح سرد بازداشت شده بود و تاکنون هیچ حکمی در حق وی صادر نشده بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار