جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امیدواریم تا روز عید غدیر تمام مردم خوزستان از آب با کیفیت طرح غدیر بهره ببرند

سردار فدوی گفت: امیدوار هستیم که عید غدیر سال جاری تمام خوزستان از طرح بزرگ آبرسانی غدیر بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۵۲۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 14June 2022

امیدواریم تا روز عید غدیر تمام مردم خوزستان از آب با کیفیت طرح غدیر بهره ببرندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم و دیگر دستگاه‌های ذیربط از جمله مجموعه وزارت نیرو و دیگر متولیان استانی در حال پیش‌بردن پروژه هستند.

وی افزود: طبق اعلام تمام متولیان حاضر در پروژه در چند روز آینده و طبق زمان بندی اعلام شده کار بسیاری از قسمت‌های پروژه به پایان می رسد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوار هستیم که عید غدیر سال جاری تمام خوزستان از طرح بزرگ آبرسانی غدیر بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ان شاالله تا روز عید غدیر تمام مردم خوزستان از آب با کیفیت دز که با این طرح به خانه‌هایشان رسیده است استفاده کنند.

سردار فدوی تصریح کرد: امیدواریم دغدغه تمامی همه مسوولان کشور در خصوص مسئله آب خوزستان و مردم این استان که بخش عمده‌ای از آب‌های جاری ما در خوزستان هستند، مرتفع شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درست است که در حال حاضر جنگ سختی برقرار نیست و دشمن حتی جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارد اما همواره دیگر جنگ‌ها بر قرار است که یکی از آن‌ها جنگ اقتصادی است که باید به آن غلبه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار