بهره‌برداری از طرح‌ انتقال آب به روستاهای خواف+ تصاویر

در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان، طرح‌ انتقال آب به روستاهای سیجاوند و برآباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۳۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 26June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از خواف، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن رجب‌زاده» فرمانده قرارگاه شهید قاجاریان در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های انتقال آب به روستاهای سیجاوند و برآباد از توابع شهرستان خواف اظهار داشت: در راستای حمایت و پشتیبانی از دولت و تأمین آب در مناطق روستایی، طرح آبرسانی به این 2 روستا با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: براساس تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولت و مسئولان، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تشکیل شده که ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، دولت و به ویژه وزارت نیرو در آن حضور دارند که طرح آبرسانی به شهرستان خواف از جمله طرح‌های آبی در حوزه مأموریت در دستور کار این قرارگاه در خراسان رضوی قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حفر چاه برای تأمین آب شرب شهر نشتیفان نیز آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستاهای سیجاوند و برآباد و همچنین آبرسانی به شهر نشتیفان، هفت هزار مشترک از آب سالم آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران تأکید کرد: مهم‌تر از تأمین آب، فرهنگ بهره‌برداری از آب و صرفه‌جویی در مصرف آن است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان، نیروی زمینی سپاه پاسداران در سطح استان علاوه بر تلاش در حوزه محرومیت‌زدایی، مأموریت حفظ امنیت پایدار در خراسان رضوی را بر عهده دارد.

بهره‌برداری از طرح‌ انتقال آب به روستاهای خواف+ تصاویر

 بهره‌برداری از طرح‌ انتقال آب به روستاهای خواف+ تصاویر

بهره‌برداری از طرح‌ انتقال آب به روستاهای خواف+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار