مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت پیشکسوتان جهت روایتگری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس

سردار «ظفری» گفت: باید از ظرفیت پیشکسوتان ارتش جهت روایتگری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس استفاده کرد.
کد خبر: ۵۲۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 14June 2022

پیشکسوتان ارتش الگوهای وحدت و اخلاق اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه‌ای امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امیر سرتیپ «حسن خلیلی» رئیس کانون بازنشستگان آجا در استان همدان با عنوان استفاده از ظرفیت بازنشستگان نیروهای مسلح در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

سردار ظفری در این جلسه بر استفاده از ظرفیت بازنشستگان نیروهای مسلح تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش به عنوان الگوهای وحدت و اخلاق اسلامی، الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس و استفاده از پیشکسوتان ارتش به‌عنوان سرمایه‌های نهفته باید مورد توجه باشد.

وی ابراز داشت: نیازمند اجرای طرحی در شورای هماهنگی دفاع مقدس جهت بزرگداشت پیشکسوتان نیروهای مسلح  هستیم که باید هرچه سریع‌تر این طرح تنظیم شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: در شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان‌ها هم نیز باید به فرمانداران اعلام شود که بازدید و تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح را در برنامه‌های خودشان بگنجانند.

وی در پایان با تأکید بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان متذکر شد: باید از ظرفیت پیشکسوتان ارتش جهت روایتگری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار