مقام یمنی:

عناصر القاعده و داعش در مناطق اشغالی یکی از ابزارهای دشمن هستند

یک مقام یمنی تاکید کرد که عناصر تروریستی داعش و القاعده در استان‌های اشغالی یکی از ابزارهای کشورهای متجاوز به یمن هستند.
کد خبر: ۵۲۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ - 14June 2022

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، طارق سلام استاندار عدن به المسیره اظهار داشت: کشورهای امارات و عربستان از عناصر مرتبط با خود برای ترویج و تجارت مواد مخدر و گسترش جنایت در عدن و سایر استان‌ها استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: پشت پرده آواره شدن شهروندان یمنی در استان‌های اشغالی، مسئولان دولت‌های متجاوز هستند که هدفشان ایجاد فتنه و تفرقه میان ملت یمن است.

استاندار عدن با بیان اینکه کشورهای متجاوز توانایی حل و فصل مشکلات در عدن و سایر استان‌ها را ندارند، تاکید کرد: آنها میلیاردها دلار برای کشتار و گرسنگی ملت یمن هزینه می‌کنند.

سلام ادامه داد: این اقدامات کشورهای متجاوز هدفمند و در راستای ایجاد ناامنی و بی ثباتی و محرومیت ملت یمن از حقوق خود صورت می‌گیرد.

این مقام یمنی از ملت یمن در استان‌های اشغالی خواست که در قبال طرح‌های سعودی – اماراتی – آمریکایی و دفاع از حقوق خود آگاه باشند.

وی با تاکید بر اینکه ترورها ابزار دیگری برای اعمال فشار به ملت و رهبران آن است، افزود: آواره‌ها در استان صنعا از آزادی و امنیت کامل برخوردار هستند، اما در عدن و استان‌های اشغالی آنها در معرض تفرقه و فتنه از سوی مزدوران قرار دارند

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار