جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین:

سپاه و بسیج به صورت تمام قد در کنار سازمان جهاد کشاورزی است

سرهنگ طاهرخانی گفت: سپاه و بسیج به صورت تمام قد در کنار سازمان جهاد کشاورزی است و ظرفیت بسیج اصناف، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و سازمان اطلاعات سپاه و گشت رضویون بسیج در امنیت غذایی نقش خود را ایفا خواهند نمود.
کد خبر: ۵۲۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ - 14June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، ظهر امروز (سه شنبه) نشست ستاد برداشت و خرید تضمینی گندم با حضور سرهنگ پاسدار «ابوالفضل طاهرخانی» جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین و مدیران دستگاه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صمت در سالن جلسات شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد.

افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از آمادگی برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان و افزایش مراکز خرید گندم در سال جدید به ۲۰ مرکز خرید گندم و ۵ مرکز خرید کلزا خبر داد و اظهار داشت: امسال کمباین های بیشتری در استان برای برداشت گندم کار می کنند که در تلاشیم تعرفه های مشخصی را برای کمباین های و هزینه حمل گندم از مزارع تا سیلوها را تعریف کنیم تا برای کشاورزان صرفه اقتصادی داشته باشد.

افلاطونی افزود: برخی کشاورزان بر این باور اشتباه که بعد از برداشت گندم زمین خود را آتش می زنند تا برای کشت محصول دیگر محیا شود اصرار می ورزند که این عمل اتش زدن تمام مواد غنی خاک را از بین می برد و خاک حاصلخیز را غیر قابل کشت می نماید که این اقدام هم غیر قانونی و غیر علمی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از سپاه و بسیج خواست تا نسبت به شناسایی محتکرین گندم و قاچاق آن اهتمام ویژه داشته باشند و مانع از خروج گندم از استان بشوند.

سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه استان در ادامه این جلسه عنوان کرد: سپاه و بسیج به صورت تمام قد در کنار سازمان جهاد کشاورزی است و ظرفیت بسیج اصناف، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و سازمان اطلاعات سپاه و گشت رضویون بسیج در امنیت غذایی نقش خود را ایفا خواهند نمود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار