نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی برگزار شد

حجت‌الاسلام کمالی گفت: «نشست سه روزه مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی» با حضور ماموستا عبدالسلام کریمی «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی»- در استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ - 15June 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر کمالی» معاون اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبليغات اسلامی از برگزاری «نشست سه روزه مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی» خبر داد و اظهار داشت: این نشست در راستای «هم افزایی و تقویت دینداری در جامعه» اعم از شیعیان و اهل تسنن همچنين چگونگی تعامل بیشتر با مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گفته معاون اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبليغات اسلامی «شناخت بهتر از زیست بوم منطقه و کمک در برنامه‌ریزی»، «تبیین و اجرای برنامه‌های وحدت آفرین در استان کردستان»، «دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از برخی از مناطق فرهنگی - مذهبی، مساجد و مدارس علوم دینی در شهرستان‌های سنندج، سقز و مریوان»، «برگزاری کلاس‌هایی جهت آشنایی مدیران کل با جریان‌های مذهبی و انقلابی در استان کردستان» و «بررسی مشکلات پیش رو در راستای تمدن سازی امت اسلامی» از دیگر اهداف این نشست سه روز ه بوده است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر کمالی یکی دیگر از برنامه‌های این نشست را بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اجرایی در عملیات رمضان گذشته در استان‌های تلفیقی و برنامه‌ریزی جهت اجرای هماهنگ برنامه‌ها در عملیات محرم امسال اعلام کرد.

كمالی همچنین در پایان سخنان خود از حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی، تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» به عنوان مهمانان ویژه این نشست خبر داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها