مادر شهیدان «بایمانی نژاد» به سه فرزند بهشتی اش پیوست

مرحومه حاجیه «قمر بایمانی نژاد» مادر شهیدان والامقام «حسنعلی، حسینعلی و محمدعلی بایمانی نژاد» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۲۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ - 15June 2022

مادر شهیدان «بایمانی نژاد» به سه فرزند بهشتی اش پیوستبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مرحومه حاجیه «قمر بایمانی نژاد» مادر شهیدان والامقام «حسنعلی، حسینعلی و محمدعلی بایمانی نژاد» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش امروز (۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۱) به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرد و این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض نمود و از درگاه الهی برای روح این مادر صبور و مومنه رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت داشت.

شهید «حسنعلی بایمانی نژاد» در بیست و پنجم بهمن ۱۳۴۳، در شهرستان اهواز دیده به جهان گشود و در دوم اسفند ۱۳۵۹، در ذوالفقاری آبادان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد.

شهید «حسینعلی بایمانی نژاد» در بیست و سوم فروردین ۱۳۴۶، در شهرستان اهواز به دنیا آمد و در چهارم دی ۱۳۶۵، در جزیره سهیل به شهادت رسید.

شهید «محمدعلی بایمانی نژاد» نیز یکم آذر ۱۳۴۲، در شهرستان اهواز به دنیا آمد و در ششم اسفند ۱۳۶۲، در هورالهویزه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار