خطیب «مسجدالاقصی»:

فلسطینیان اجازه سیطره صهیونیست‌ها بر «مسجدالاقصی» را نمی‌دهند

خطیب «مسجدالاقصی» در سخنانی با اشاره به طرح‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در «مسجدالاقصی» گفت که فلسطینیان اجازه سیطره صهیونیست‌ها بر این مسجد را نمی‌دهند.
کد خبر: ۵۲۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 16June 2022

فلسطینیان اجازه سیطره صهیونیست‌ها بر «مسجدالاقصی» را نمی‌دهندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی سخنانی را در خصوص طرح‌ها و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و مسجدالاقصی، مطرح کرد.

خطیب مسجدالاقصی در این خصوص اظهار داشت: طرح‌های رژیم اشغالگر در مسجدالاقصی هرگز محقق نخواهد شد و ملت فلسطین به هیچ وجه اجازه سیطره این رژیم بر هیچ بخشی از این مسجد را نخواهد داد.

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی در جمعه «پاسداران به رغم تبعید» دعوت می‌کنیم.

سیاست تبعید که رژیم اشغالگر در قدس در پیش گرفته است، در هیچ کجای دیگر از دنیا دیده نمی‌شود. این‌ها اقدامات نظامی ظالمانه‌ای است که هیچ حقی برای رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی ایجاد نمی‌کند.

اخیرا هم جنبش مقاومت اسلامی حماس عموم فلسطینیان ساکن کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور پررنگ و گسترده در نماز صبح و جمعه این هفته در مسجد الاقصی تحت عنوان «پاسداری به رغم تبعید» به منظور به شکست کشاندن سیاست تبعید پاسداران و محافظان مسجد الاقصی دعوت کرد.

این جنبش طی بیانیه‌ای از عموم ملت فلسطین دعوت کرد برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی، روز جمعه به سوی این مسجد رخت بسته و با تبعید شدگان از قبله نخست اعلام همبستگی کنند.

در این بیانیه آمده است که تمامی تلاش‌ها و طرح‌های دشمن صهیونیستی برای تبعید و دور کردن ملت فلسطین از قدس و مسجد الاقصی بی‌نتیجه بوده و هرگز نمی‌تواند آن‌ها را از مسیر مبارزه و مقاومت همه‌جانبه تا بازپس‌گیری حقوق سلب شده خویش، آزادی، بازگشت و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف دور کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها