نماینده مجلس: باید قدردان زحمات دولت و کادر درمان برای کنترل کرونا باشیم

حجت‌الاسلام سبزی گفت: باید قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان و دولت باشیم چرا که در آغازین روز‌های دولت جدید آمار فوتی‌های کرونا بیش از ۷۰۰ نفر بود و امروز به صفر رسیده است.
کد خبر: ۵۲۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ - 16June 2022

نماینده مجلس: باید قدردان زحمات دولت و کادردرمان برای کنترل کرونا باشیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد سبزی» نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در روز‌های ۱۲ و ۲۰ خرداد در کشور، اظهار داشت: این موفقیت بزرگ را مدیون زحمات کادر بهداشت و درمان کشور هستیم و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در حالی که به واسطه زحمات و تلاش کادر درمان کشور آمار فوتی‌های کرونا در ایران صفر شده است که در کشور‌هایی که ادعای زیادی در حوزه بهداشت و درمان دارند و مدعی هستند که بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی را در اختیار دارند آمار فوتی‌های ناشی از کرونا هنوز سه رقمی است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: باید قدردان زحمات کادر درمان و دولت باشیم چرا که در آغازین روز‌های دولت جدید آمار فوتی‌های کرونا بیش از ۷۰۰ نفر بود و امروز به صفر رسیده است.

حجت‌الاسلام سبزی خاطرنشان کرد: مهار بیماری کرونا نشان داد که ما اگر اراده کنیم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم و این موفقیت بزرگ در حوزه بهداشت و درمان کشور می‌تواند الگویی برای بخش‌های دیگر باشد.

وی افزود: ما امروز به جایگاهی رسیدیم که می‌توانیم واکسن کرونا تولید و ضمن رفع نیاز خود در داخل آن را به کشور‌های دیگر نیز صادر کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار