نماینده مردم در مجلس:

نظرخواهی از مردم کیفیت خدمات‌رسانی را بالا می‌برد

منتظری گفت: نظرخواهی از مردم و امتیازدهی آن‌ها به خدمات‌رسانی در سیستم اداری، به افزایش کیفیت خدمات در این بخش کمک می‌کند.
کد خبر: ۵۲۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ - 17June 2022

نظرخواهی از مردم کیفیت خدمات‌رسانی را بالا می‌برد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «غلامرضا منتظری» نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تاکید بر نظرخواهی از مردم در باره خدمات رسانی در سیستم اداری، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم، ولی نعمتان ما هستند و باید آن‌ها را تکریم کنیم.

وی افزود: هدف حاکمیت ایجاد رضایتمندی در میان مردم و خدمات رسانی به آنهاست و نظرخواهی از مردم در باره کیفیت این خدمات رسانی در سیستم اداری به افزایش و ارتقاء در این حوزه کیفیت در این حوزه کمک می‌کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیر هوشمند کسی است که نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم را برای افزایش کیفیت خود مد نظر قرار دهد و از این طریق کیفیت کار خود را افزایش دهد.

منتظری خاطرنشان کرد: نظرخواهی از مردم باعث می‌شود تا خدمات سازمان‌ها هم با کیفیت بیشتری همراه باشد.

وی در پایان گفت: ما هیچ گاه نمی‌توانیم خود را بی نیاز از نقد بدانیم و نقد و انتقاد همواره ما را در پیشرفت کار کمک می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار