امام جمعه استهبان:

امنیت و اقتدار نظامی و قضایی، اساس تولید است

حجت‌الاسلام «خاوری» گفت: خواسته من از مردم انقلابی استهبان این است که به اقتدار قوای قضایی و نظامی و انتظامی کمک کنند تا مملکت امن و با آرامشی داشته باشیم زیرا امنیت اساس تولید هم هست.
کد خبر: ۵۲۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ - 17June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «مصطفی خاوری»، امام جمعه شهرستان استهبان امروز ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر تولید و به سبب در پیش بودن هفته قوه قضائیه از عموم مردم می‌خواهم به اقتدار قوای قضایی و نظامی و انتظامی کمک کنند تا مملکت امن و با آرامشی داشته باشیم زیرا امنیت اساس تولید هم هست.

حجت الاسلام خاوری با اشاره به ۲۷ خرداد ماه سالروز تاسیس جهادسازندگی یا جهادکشاورزی گفت: باتوجه به اینکه 90 درصد مردم استهبان کشاورز هستند تقریبا همه  مردم به طور مستقیم با اداره جهاد کشاورزی در ارتباط هستند و از آنجاکه تولید به ویژه تولید محصولات باغی و کشاورزی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است باید کشاورزی در استان ما به ویژه شهرستان ما مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: کشاورزی شهرستان استهبان باید از روش سنتی و دستی به روش دانش بنیان تغییر کند، دانشگاه‌های شهرستان نیز رشته‌های مرتبط در این زمینه داشته باشند و پایان نامه‌هایی نیز درباره تولید انجیر، انار، زعفران و دانه های روغنی به صورت علمی و قابل اجرا نوشته شود‌ و در اختیار باغداران و کشاورزان قرار گیرد تا شاهد تحول علمی و دانشی در این زمینه باشیم.

حجت‌الاسلام «خاوری» با اشاره به در پیش بودن هفته اول تیرماه مصادف با شهادت شهید دکتر بهشتی که به نام هفته قوه قضائيه و عدالت نام گذاری شده اظهار امیدواری کرد که مسوولان دادگستری شهرستان استهبان در اجرا عدالت و حق و دفاع از مظلوم موفق باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حفظ اقتدار نظام به اقتدار قوه قضائیه و اقتدار نیروهای مسلح است از عموم مردم خواست به این اقتدار کمک کنند تا مملکت امن و با آرامشی داشته باشیم زیرا امنیت اساس تولید هم هست.

امام جمعه استهبان در ادامه با اشاره به در پیش بودن اول تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی اساس دیانت و کار مسلمانی ما است و اداره تبلیغات باید برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی منسجمی در سطح مساجد، حسینیه ها، دانشگاه ها و مدارس داشته باشد.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: اولا خوشحالیم که دشمنان ما فهمیده‌اند که کل کشورهای اسلامی در این منطقه تحت حمایت  نفوذ معنوی انقلاب اسلامی هستند و اسرائیل می‌داند که انقلاب اسلامی به کل خاورمیانه و کشورهای همسایه صادر شده و ما در کل کشورهای اسلامی دوستانی داریم که بر علیه سیطره رژیم غاصب اسرائیل حرکت می‌کنند و اگر  رژیم صهیونیستی بخواهد دست این‌ها را قطع کند مرکزیت ایران و تهران و جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجاست.

حجت‌الاسلام «خاوری» افزود: اسراییل گفته نوبت پرداختن به ایران رسیده اما این رژیم جعلی باید بداند که خودشان هم به این نتیجه رسیده‌اند  که نمی‌توانند حریف ایران شوند و یکی از وزرای اسرائیل نیز گفته بود ایران را عصبانی نکنید.

وی با اشاره به اینکه سرود سلام فرمانده از شهر لنگرود شروع شد و یکباره در کل کشور و دنیا فراگیر شد گفت:  ۳۱۳ دانش آموز در مسجد جمکران این سرود را اجرا می‌کنند و فیلم این اجرا پخش می شود و به یکباره کل دنیا و کشور را فرا می‌گیرد و این توفیق به خاطر اخلاص و نیت خیر بانیان این اثر و تبیین انقلابیگری در آن و توجه به فطرت و معنویت در این سروده بود.

حجت‌الاسلام «خاوری» در پایان گفت: ما سردار و رزمنده زیاد داریم ولی حاج قاسم به خاطر اوج علاقه به اهل بیت (ع) به این مقام می‌رسد و مرور زندگی حاج قاسم سلیمانی درسی برای همه ما است.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها