بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در سالروز تاسیس جهاد سازندگی

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های ‌دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت سالروز تاسیس جهاد سازندگی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ - 17June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های ‌دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت سالروز تاسیس جهاد سازندگی و هفته کشاورزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

جهاد سازندگی یکی از نهادهای جوشیده از انقلاب اسلامی ایران است که نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته است.

حضور جهاد سازندگی در طی هشت سال دفاع مقدس، بیشترین نقش را در فعالیت‌های پشتیبانی و مهندسی هشت سال جنگ تحمیلی ایفا کرد و با وظیفه برجسته مهندسی ـ رزمی خود بیش از 540 هزارنیروی متخصص، دانشجو و فنی را به جبهه‌های جنگ تحمیلی اعزام نمود که با اهدای 3 هزار و 396 شهید و 23هزار و913 جانباز و یکهزار و 80 آزاده دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد. و بارها معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در تقدیر از نقش جهاد سازندگی، جهادگران را «سنگرسازان بی سنگر» توصیف کردند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، چهلمین و سومین سالروز تأسیس آن نهاد مقدس (27 خرداد) را به مدیر کل محترم جهاد کشاورزی و همه پیشکسوتان عرصه جهاد و فعالان بخش آبادانی و کشاورزی استان قزوین تبریک عرض می کند و رجای واثق دارد با توفیقات الهی و هدایت‌های روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این مسیر پر برکت تا تحقق کامل آرمان‌های جهاد سازندگی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار