نماینده مردم در مجلس:

مترو، مهم‌ترین مطالبه مردم ورامین از رئیس‌جمهور است

نوش‌آبادی گفت: موضوع مترو به‌عنوان پروژه مصوبه سفر رئیس‌جمهور در سفر امروز اعلام خواهد شد که اعتبار خوبی هم برای آن در نظر گرفته شده، زیرا مهم‌ترین مطالبه مردم دیار ۱۵ خرداد بحث مترو است.
کد خبر: ۵۲۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷ - 18June 2022

مترو، مهمترین مطالبه مردم ورامین از رئیس‌جمهور است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین نوش‌آبادی» نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص سفر ریاست جمهوری به دیار ۱۵ خرداد، اظهار داشت: سفر حجت‌الاسلام رئیسی به دیار ۱۵ خرداد به‌عوان اولین سفر رئیس‌جمهوری به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران محسوب می‌شود، باتوجه به اهمیت این سفر و اتفاقات مثبت و پیامد‌های خوبی که پیرو این سفر به وجود خواهد آمد این سفر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: این سفر می‌تواند در بخش‌های مختلف نقطه تحولی باشد، موضوع مترو بعد از تلاش‌هایی که طی این دو سال انجام گرفت و وزیر راه قول مترو را داد و شخص رئیس جمهور هم امروز این مهم را نهایی می‌کند، موضوع مترو به‌عنوان پروژه مصوبه سفر رئیس جمهور در این سفر اعلام خواهد شد که اعتبار خوبی هم برای آن در نظرگرفته شده است، زیرا مهم‌ترین مطالبه مردم دیار ۱۵ خرداد بحث مترو است.

 نماینده مجلس افزود: بحث انتقال پساب تهران جزو مهم‌ترین موضوعات است که برای تامین آب زراعی کشاورزی مطرح خواهد شد، باتوجه به اینکه دشت ورامین قطب کشاورزی استان تهران محسوب می‌شود و جزو یکی از مناطق حاصلخیز در تولید غلات کشور و کشت محصولات استراتژیک است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تامین آب زراعی در اولویت بالایی قرار دارد که امیدواریم در سال جاری به سرانجام برسد.

نوش‌آبادی بیان کرد: موضوع دیگر بحث تامین اعتبار برای ساخت بیمارستان پیشوا است و تنها شهرستانی می‌باشد که فاقد بیمارستان است و رئیس جمهور نیز از این پروژه بازدید خواهد کرد و در مجلس شورای اسلامی نیز در ردیف بودجه تلفیق قرار گرفته که یکی از پروژه‌های مهمی است که می‌تواند با اعتبار مناسب مراحل ساخت این پروژه شروع شود.

وی با اشاره به حوزه ورزشی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک، بحث تکمیل استادیوم ورزشی قرچک است که امیدواریم با تامین اعتباری که انجام می‌شود به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تامین اعتبار مجتمع مسکونی ۱۱۰۰ واحدی سبحان در راستای طرح ملی مسکن که در قرچک انجام خواهد شد، همچنین بازدید رئیس جمهور از محور خط مترو تهران به ورامین و پیشوا و زیرگذر‌های این محور و دیدار با مردم در ورزشگاه تختی با نخبگان و اقشار مختلف مردم و پس از آن جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های سفر حجت الاسلام رئیسی به دیار ۱۵ خرداد است.

نوش‌آبادی خاطرنشان کرد: برنامه سفر رئیس جمهور ابتدا از شهرستان قرچک آغاز خواهد شد و پس از آن جلسه شورای اداری در ورامین برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها