شهید «عباس آقاوردی»:

با لبیک گفتن به حسین زمان، راه امام حسین (ره) را ادامه دهید

شهید «عباس آقاوردی» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: مبادا در بی‌تفاوتی و بی‌غیرتی بمیرید که علی‌اکبر حسین (ع)، در راه حسین (ع) و هدف‌دار شهید شد. شما هم ای علی‌اکبرهای ایرانی و جوانان ایرانی با لبیک گفتن به حسین زمان، راه امام حسین (ع) را ادامه دهید.
کد خبر: ۵۲۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۱ - 20June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «عباس آقاوردی» یکی از هزاران دلاورمرد ایرانی است که جان شریف خود را در راه حراست از میهن اسلامی فدا کرد. وی که متولد 2 دی 1339 در روستای «بکرآباد» شهرستان اهر است، با آغاز جنگ تحمیلی با لباس مقدس بسیجی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در تاریخ 18 اسفند 1362 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام در فرازی از وصیت‌نامه خود چنین آورده است:

ای جوانان و ای دوستان! مبادا در رخت خواب ذلت بمیرید که مولای شما، سرور شهیدان، در میدان نبرد روز عاشورا و در دشت کربلا مظلوم شهید شد.

ای برادران من! مبادا بعد از شهادت من، سستی و دل سردی به خود راه دهید که باعث شادی دشمن شود. به شما توصیه می‌کنم که سنگر حقیر را خالی و اسلحه‌ام را در زمین نگذارید و بعد از من اسلحه‌ام را به دوش گرفته و به طرف سنگرم روانه شوید و در میدان رزم آماده‌ی پیکار با عدو الله باشید تا زمانی که به نتیجه‌ی آن که لقاءالله است، برسید.

ای جوانان! مبادا خدای نکرده در غفلت بمیرید که حضرت علی (ع) در محراب نماز با صدای «فزت برب الكعبه» به شهادت رسید و مبادا در بی‌تفاوتی و بی‌غیرتی بمیرید که علی‌اکبر حسین (ع)، در راه حسین (ع) و هدف‌دار شهید شد. شما هم ای علی‌اکبرهای ایرانی و جوانان ایرانی با لبیک گفتن به حسین زمان، راه امام حسین (ع) را ادامه دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها