«تل‌آویو» به‌دنبال توقف روند صعودی عملیات‌های مقاومتی

سخنگوی جنبش حماس در سخنانی گفت: رژیم صهیونیستی از رهگذر جنایات خود علیه فلسطینیان به‌دنبال متوقف ساختن روند صعودی عملیات‌های مقاومتی در اراضی اشغالی است.
کد خبر: ۵۲۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 18June 2022

«تل آویو» به دنبال توقف روند صعودی عملیات‌های مقاومتیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: حملات امروز دشمن صهیونیستی به نوار غزه در ادامه جنایات این رژیم علیه اراضی فلسطینی در قدس، کرانه باختری و فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ انجام می‌گیرد که آخرین مورد آن شهادت سه مبارز مقاومت در جنین بود.

حازم قاسم در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی در تلاشی نافرجام به دنبال توقف روند صعودی عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی از طریق این جنایات است.

قاسم تصریح کرد: مقاومت فلسطین همچنان سپر حمایتی ملت فلسطین در کل این سرزمین و شمشیری بر کشیده برای ضربه زده به دشمن خواهد بود.

وی افزود که به رغم این جنایات، مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر تا آزادسازی این سرزمین و دست‌یابی به استقلال ادامه خواهد داشت.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز مقر «صلاح الدین» متعلق به مقاومت را در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند. در پی این حمله ستون‌ها دود از این مقر برخاست.

در همین حال، پهپاد‌های صهیونیست یک برج دیده‌بانی مقاومت و زمینی کشاورزی را در منطقه ملکه در شرق محله زیتون در شرق غزه هدف قرار دادند. گفته می‌شود اهدافی در شمال و شرق غزه نیز بمباران شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار