سخنگوی حماس:

رژیم صهیونیستی به‌دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش برای اجرای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است.
کد خبر: ۵۲۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 29May 2022

باز شدن جبهه‌های نبرد علیه اشغالگران، عمر اسرائیل را می‌کاهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز یکشنبه درباره اهداف خطرناک رژیم صهیونیستی در ارتباط با مسجدالاقصی هشدار داد و با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای اجرای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، اظهار داشت: مردم فلسطین امروز در نبردی مقدس حضور دارند و اجازه تعرض جدی علیه مسجدالاقصی را به شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست نمی‌دهند.

وی در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: مقاومت فلسطین معادله واضحی را ترسیم کرده است که بر اساس آن قدس، مسجدالاقصی و خون فلسطینی‌ها خطر قرمز محسوب می‌شوند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: امروز همه جای فلسطین یک میدان درگیری در دفاع از قدس و مسجدالاقصی است. البته ما معتقدیم نبرد با اشغالگران باید در بین همه اضلاع محور مقاومت در همه سطوح انجام شود.

وی افزود: باید همه جبهه‌های نبرد علیه اشغالگران باز شوند تا عمر رژیم صهیونیستی کاسته شود و این معادله بر آن‌ها تحمیل شود که فلسطین هرگز تنها نیست. در این شرایط برخی میانجیگران به برقراری ارتباط با مقاومت فلسطین روی آورده‌اند، اما ما به آن‌ها تاکید کرده‌ایم که این اقدامات اشغالگران است که میدان نبرد و زمان آن را تعیین می‌کند.

وی افزود: مقاومت هرگز در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ساکت و دست بسته باقی بماند و البته به نظر می‌رسد اشغالگران به خوبی پیام مقاومت را دریافت کرده‌اند.

فوی برهوم تاکید کرد: من از همه امت اسلامی و ملت‌های عربی می‌خواهم که با ملت فلسطین متحد شده و در نبرد آزادسازی فلسطین، قدس و مسجد الاقصی در کنار ما باشند.

منابع فلسطینی در راستای برگزاری راهپیمایی پرچم از استقرار بیش از ۳۰۰۰ نظامی صهیونیست در داخل و اطراف مسجدالاقصی خبر دادند. تاکنون نیز ۶ گروه از شهرک نشینان به مسجدالاقصی یورش برده اند. ایتمار بن غفیر عضو راستگرای کنست رژیم صهیونیستی نیز در بین صهیونیست‌ها حضور داشته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها