مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

تربیت نیروی تراز انقلاب هدف آموزش و پرورش باشد

«شعبانی» گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب به دست معلمان و فرهنگیان متعهد و انقلابی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 18June 2022

تربیت نیروی تراز انقلاب هدف آموزش و پرورش باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا امروز در دیدار با «مصطفی عابدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: با برنامه ریزی و هدفگذاری مناسب به درستی مشکلات جامعه فرهنگیان و دانش آموزی را می‌توان در کلان و هم در اجرا حل کرد.

وی افزود: تربیت نیروی تراز انقلاب که در مرحله تحقق دولت اسلامی نیاز مبرم انقلاب است به دست معلمان و فرهنگیان متعهد و انقلابی محقق خواهد شد.

شعبانی ادامه داد: تمامی مدیران و اقشار مختلف جامعه از مسیر نظام آموزشی کنونی در جایگاه‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری حال و آینده کشور قرار می‌گیرند و سهم آموزش و پرورش در این جامعه پردازی بسیار تعیین کننده است.

این مسئول اضافه کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا آمادگی دارد در کنار دیگر سازمان‌های اقشاری بسیج در نقش حمایتی و کمکی خود جهت رشد و ارتقاء سازمانی آموزش و پرورش استان سهیم باشد.

«مصطفی عابدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: به تعامل و ارتباط نزدیک با بسیج در برنامه‌های تربیتی اعتقاد داریم و مصمم هستیم با دوستان‌مان در بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و دیگر اقشار بسیج تاثیرگذار در رسیدن به اهداف پیش روی آموزش و پرورش استان برسیم.

عابدی گفت: از تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی که به نوعی بتوانند در حل مشکلات جامعه فرهنگیان استان یاری برسانند استقبال خواهیم کرد و در این مدت نیز اقدامات هماهنگی موثر صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار