جانشین فرمانده سپاه کربلا:

دشمن از حضور بسیج در عرصه‌های نظام هراس دارد

سردار «برسلانی» گفت: دشمن از حضور، اراده، ایمان، عمل صالح و بهنگام بسیج در عرصه‌های کارآمدسازی نظام اسلامی هراس دارد.
کد خبر: ۵۲۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 20June 2022

دشمن از حضور بسیج در عرصه‌های نظام هراس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با موضوع برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴٠۱ امروز با حضور سردار «احمد برسلانی» جانشین فرماندهی سپاه کربلا در سالن همایش سازمان انتقال خون استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم سردار برسلانی گفت: مأموریت بسیج در ادارات، کمک به مدیران و کارکنان دستگاه‌ها در راستای رسیدن به موفقیت‌های سازمانی شان است.

وی افزود: دیگر وظیفه بسیج ادارات پرداختن به جهاد تبیین در ابعاد تئوری و عملی در تمامی سطوح و لایه‌های خدمتی است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا گفت: دشمن از حضور، اراده، ایمان، عمل صالح و بهنگام‌تان در عرصه‌های کارآمدسازی نظام اسلامی واهمه دارد.

همچنین شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا، توسعه کار و تلاش و خدمت جهادی به مردم، ترویج فرهنگ ایثار و گذشت در ارائه خدمت مومنانه، الگوسازی کارمند تراز انقلاب، کمک به کارآمدی و سلامت نظام اداری، مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و علمی بسیج در راستای بالابردن امید و نشاط بین کارکنان و همچنین مرتفع کردن دغدغه مدیران در رضایتمندی ارباب رجوع و حل مسائل سازمانی را بخشی از مأموریت‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار