مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا عنوان کرد؛

آمادگی بسیج برای تقویت وحدت و حفظ انسجام سازمانی

«شعبانی» گفت: بسیج آمادگی دارد برای حفظ و انسجام سازمانی با ایجاد برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در کنار مدیران در رسیدن به موفقیت سازمانی کمک کند.
کد خبر: ۵۲۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ - 11June 2022

آمادگی بسیج برای تقویت وحدت و حفظ انسجام سازمانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دیدار «مظاهر ابراهیمی» مدیر امور شعب بانک سپه استان مازندران با سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا امروز برگزار شد.

سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران اظهار داشت: انبساط و انقباض سازمان‌ها در راستای تسهیل و تسریع در رسیدن به اهداف سازمانی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: بر همین اساس ادغام چند بانک در یک مجموعه بزرگتر بایستی برنامه‌های منسجم‌تر و قویتری در ارائه خدمات، تسهیلات و رضایتمندی مردم داشته باشد.

شعبانی ادامه داد: تداوم آموزش و نظارت‌های مستمر در همسو سازی سازمانی بسیار موثر است.

این مسئول گفت: بسیج آمادگی دارد در راستای تقویت وحدت، حفظ و انسجام سازمانی با ایجاد برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در کنار مدیران در رسیدن به موفقیت سازمانی کمک کند.

شعبانی ضمن تشکر از اجرای موفق برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و دفاع از مقر توسط بسیج بانک سپه استان بر تداوم این برنامه‌ها و حمایت بیش از پیش مدیران تاکید کرد.

ابراهیمی مدیر امور شعب بانک سپه استان ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های ادغام پنج بانک با بانک سپه در استان مازندران گفت: در سال گذشته جلسات منظم و هماهنگ تخصصی به منظور یکپارچه سازی حساب‌های مشترکین، سامانه ها، سپرده گزاران، ارایه تسهیلات و رضایت ارباب رجوع برگزار شد.

وی افزود: در این راستا تعامل و ارتباط مستمر با مدیران شعب در سراسر استان به منظور تامین رضایت صاحبان سپرده و حل موانع و مشکلات احتمالی در رسیدن به اهداف سازمان برنامه‌هایی تدوین دیده شد.

این مسئول بیان داشت: بانک سپه به عنوان قدیمی‌ترین بانک ایرانی مصمم است تا خدمتی جدید به مردم عزیز ارائه دهد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نامگذاری سال، مشی سالانه این بانک است تا بتواند در راستای تحقق فرمان ولایت در مسیر حمایت از تولید ملی گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار