آغاز فراخوان چهارمین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان از 27 آبان ماه

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شکست حصر سوسنگرد، فراخوان چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در استان همدان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵ - 30October 2013

آغاز فراخوان چهارمین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان از 27 آبان ماه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از استان همدان، سرهنگ پاسدار «رضا سلیمانی» با بیان این مطلب اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در ایام سالگرد شکست حصر سوسنگرد از تاریخ 27 آبان ماه 1392 در همدان آغاز میشود و علاقهمندان میتوانند تا 12 بهمن ماه سال جاری خاطرات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سلیمانی در ادامه اعلام داشت: این جشنواره با هدف جمع آوری خاطرات رزمندگان، ثبت وقایع دوران دفاع مقدس و نشر آنها در استان همدان برگزار میشود.

شایان ذکر است: این فراخوان در 8 موضوع شامل خاطرات کردستان، خاطرات رزمندگان (ارتش، سپاه، بسیج، جهاد سازندگی، نیروی انتظامی و ...)، خاطرات مربوط به نقش اقشار (روحانیت، بانوان، امدادگران و...)، خاطرات شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم ایثارگران، بمباران شهرها، خاطرات مربوط به اعزام جبهه، صحنههای نبرد، ایثار، شجاعت، شهادت، معنویت، شوخ طبعی، و  خاطرات راهیان نور است.

بخش ویژه این دوره از جشنواره خاطرات مربوط به ارسال کمکهای مردمی و پشتیبانی از جبهه و جنگ است.

سرهنگ سلیمانی شرکت در این جشنواره را برای عموم مردم و همچنین خانوادههای شهدا، رزمندگان، ایثارگران و همچنین افرادی که خاطرات بازگو شده را به رشته تحریر در میآورند آزاد اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: همدان- بلوار بعثت- شماره 302 - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، صندوق پستی 65167-698، پست الکترونیک به نشانی sajed.hamedan@gmail.com و یا شماره فاکس 8256450 ارسال کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 8279000 و 8256636 تماس حاصل کنند.

نظر شما
پربیننده ها