مدیرعامل سازمان اتکا در مراسم امضای تفاهم‌نامه با کمیته امداد مطرح کرد؛

خودکفایی سازمان اتکا در تولید کالاهای اساسی/ تامین ۱۵ میلیون سبد کالای معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه

اعلمی با بیان اینکه سازمان اتکا در تولید برخی از کالاهای اساسی به خودکفایی رسیده است، گفت: سازمان اتکا می‌تواند با در اختیار قرار دادن کارت‌های اعتباری به مددجویان کمیته امداد این امکان را فراهم کند تا آنها در بیش از هزار و ۱۰۰ فرشگاه خرید کنند.
کد خبر: ۵۲۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 19June 2022

خودکفایی سازمان اتکا در تولید کالاهای اساسی/ تامین ۱۵ میلیون سبد کالای معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مرتضی اعلمی» مدیرعامل سازمان اتکا صبح امروز (یکشنبه) در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سازمان اتکا برگزار شد، با بیان اینکه سازمان اتکا و کمیته امداد دارای اشتراکاتی هستند، اظهار داشت: مهم‌ترین اشتراکی که باعث افتخار می‌شود، ارائه خدمت به مردم در زمینه‌های مختلف است.

اعلمی با بیان اینکه سازمان اتکا در تولید برخی از اقلام اساسی مورد نیاز کشور به خودکفایی رسیده است، ادامه داد: در همین ایام که کشور‌های متمدن اروپایی در تولید و تهیه برخی از کالاهای اساسی دچار مشکل شدند، اما خوشبختانه با دور اندیشی سازمان اتکا و سایر نهادها کشور ما در تامین کالاهای اساسی مشکلی ندارد. 

وی با اشاره به اینکه سازمان اتکا در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعت و ... فعالیت می‌کند، گفت: امروز چهار محصول صنعتی اتکا به اتمام رسیده و در سبد جهیزیه نوعروسان قرار گرفته است؛ این آمادگی را داریم این چهار قلم را در اختیار کمیته امداد نیز قرار دهیم.

مدیر عامل سازمان اتکا اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا، اقتصاد در سراسر دنیا را دچار مشکل شد، اما در کشور ما با هم بستگی و وحدت توانستیم بر آن فائق آییم؛ در زمان کرونا نشان دادیم با فرهنگ ایرانی می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

اعلمی خاطرنشان کرد: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش همدلی و مواسات در کشور ۱۵ میلیون سبد معیشتی در کمترین زمان ممکن آماده و در اختیار سازمان‌ها برای توزیع قرار گرفت و این آمادگی را داریم در این خصوص با کمیته امداد همکاری کنیم.

وی در خصوص کارت‌های اعتباری اظهار داشت: سازمان اتکا می‌تواند با در اختیار قرار دادن کارت‌های اعتباری به مددجویان کمیته امداد این امکان را فراهم کند تا آنها در بیش از هزار و ۱۰۰ فرشگاه خرید کنند.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار