نماینده مردم در مجلس:

مسیر خودکفایی نظامی ایران توقف‌ناپذیر است

علیزاده گفت: استقلال و خودکفایی نظامی و دفاعی ایران توقف‌ناپذیر است، زیرا شاهد تقویت بنیه دفاعی و همچنین بروزرسانی مستمر در عرصه نیرو‌های مسلح متناسب با نیاز‌های داخلی کشورمان هستیم.
کد خبر: ۵۲۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ - 19June 2022

مسیر خودکفایی نظامی ایران توقف ناپذیر است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی علیزاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با خودکفایی کشورمان در حوزه تولید و تامین تجهیزات نظامی خصوصا پدافند هوایی، اظهار داشت: دستیابی ایرانیان به فناوری‌های صلح آمیز دفاعی متکی بر دانش جوانان این مرز و بوم است.

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جایگاه ایران در تولید پهپادها، موشک‌ها و ... رفیع است، عنوان کرد: در واقع کشور‌های اندکی هستند که می‌توانند اقدام به تولید محصولات و تجهیزات یاد شده کنند و جمهوری اسلامی نیز یکی از آن‌ها بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه استقلال و خودکفایی نظامی و دفاعی ایران توقف ناپذیر است، ادامه داد: در واقع شاهد تقویت بنیه دفاعی و همچنین بروزرسانی مستمر در عرصه نیرو‌های مسلح متناسب با نیاز‌های داخلی کشورمان هستیم.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه نخبه پروری و اعتماد به جوانان در این حوزه یکی از مولفه‌های دستیابی به موفقیت محسوب می‌شود، افزود: به عبارتی بدنه نیرو‌های مسلح ایران برگرفته از افراد جوان و با روحیه انقلابی است که موجب شده در مسیر توسعه از همه محدودیت‌ها و چالش‌ها عبور کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا منتخبان ملت نیز همواره تلاش کردند در حوزه تقنینی و همچنین پیش بینی اعتبارات سالانه توجه ویژه‌ای به تقویت بنیه دفاعی کشورمان داشته باشد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار