فرمانده سپاه ناحیه مرودشت:

اتحاد قوای نظامی ایران باعث قدرت و خودکفایی کشور شده است

سرهنگ پاسدار «نصیبی» گفت: قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران حافظ و پشتیبان مردم شهر، استان و کشور خود هستند و اتحاد بین قوای نظامی از سپاه، فراجا و ارتش باعث قدرت نظامی، امنیتی و خودکفایی کشور شده است.
کد خبر: ۵۲۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ - 19June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «امید نصیبی» فرمانده سپاه ناحیه مرودشت امروز در بازدید از رزمایش امنیتی سرلشکر پاسدار شهید «استوار محمودآبادی» که با حضور گردان‌های رزمی و امنیتی سپاه و فراجا به صورت مشترک در تخت جمشید مرودشت برگزار شد اظهار داشت: قوای نظامی کشور حافظ و پشتیبان مردم شهر، استان و کشور خود هستند و اتحاد بین قوای نظامی از سپاه، فراجا و ارتش باعث قدرت نظامی، امنیتی و خودکفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

سرهنگ نصیبی افزود: مردم ایران قبل از اینکه از برکت و نعمت انقلاب برخوردار شوند در حالی زندگی می‌کردند که سرنوشت کشور در دست بیگانگان بود و  بیگانگان ثروت‌های ملی، مادی و معنوی ما را غارت می‌کردند و کشور را فقیر و عقب مانده نگه داشته بودند.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مرور کشور و مردم از زیر سلطه مستکبران خارج شدند و پیشرفت ها آغاز شد و امروز توانستیم در زمینه‌های نظامی، علمی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و پزشکی پیشرفت های چشمگیری را رقم بزنیم.

نصیبی درخصوص این رزمایش گفت: اینگونه رزمایش‌ها به افزایش آمادگی، استحکام و قوام نیروهای امنیتی ما که حافظ این نظام و مردم هستند کمک  زیادی می‌کند. ما آموخته‌ایم که باید در مقابل دشمنان خدا بایستیم تا مردم ما ایمن و آرام باشند و آرامش بگیرند و هر زمان در برابر دشمن کوتاه آمدیم دچار خسران شدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار