با اهدای لوح سپاسی صورت گرفت؛

تقدیر از مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی

رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی، از تلاش‌های مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برای برگزاری سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۲۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 19June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ ستاد «حمید حیدری» رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای با اهدای لوح سپاسی از تلاش‌های «صمد علی‌بیگلو» معاون روابط عمومی، تبلیغات و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برای برگزاری سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، تقدیر و قدردانی کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

«فرهیخته گرامی جناب آقای صمد علی‌بیگلو

با درود و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)

تلاش و کوشش در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس و آشنا نمودن جامعه به‌ویژه نسل جوان با نیکوترین مفاهیم بشری یعنی ایثار، فداکاری و شهادت موهبتی الهی است که بسیار ارزشمند و سزاوار تقدیر است.

بدینوسیله از اهتمام و تلاش شایسته جنابعالی در برگزاری سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امید است در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در کسوت خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیروز و سربلند باشید.»

سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی سال گذشته با شرکت هزار و ۴۵۲ نفر از استان‌های مختلف کشور به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد و ۱۹ اثر از سوی هیئت داوران به‌عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار