رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

عشایر پرچم‌دار افتخار و عزت در دوره‌های مختلف تاریخ هستند

سردار سلیمانی گفت: تقدیم ۱۱ هزار شهید گویای این موضوع است که عشایر پرچم‌دار افتخار و عزت در دوره‌های مختلف تاریخ برای ملت ایران و کشورمان بودند.
کد خبر: ۵۲۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ - 19June 2022

عشایر حامل افتخار و عزت در دوره‌های مختلف تاریخ برای ملت ایران و کشورمان بوده اند.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در آیین شب شعر شهدای جامعه عشایری کشور با بیان اینکه جامعه عشایر کشور در طول قرن‌های متمادی پرچم‌دار افتخار ایران بوده است، اظهار داشت: تقدیم ۱۱ هزار شهید گویای این موضوع است که عشایر پرچم‌دار افتخار و عزت در دوره‌های مختلف تاریخ برای ملت ایران و کشورمان بودند.

سردار سلیمانی ادامه داد: زمانی که رژیم پهلوی قصد داشت امام خمینی (ره) را تبعید کند؛ رؤسای قبایل نامه‌ای به امام (ره) ارسال کردند که عشایر آماده حمایت از ایشان و مقابله با رژیم ستم‌شاهی هستند و امام در پاسخ، عشایر را ذخایر انقلاب معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دوره‌ای قرار داریم که دشمنان اسلام، جنگ ترکیبی را مقابل ایران شروع کرده‌اند؛ اما زبان شعر توسط شعرا می‌تواند جهاد تبیین باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: دشمنان ما با تمسک به پوچی، سعی دارند که ناامیدی و یأس را به ملت ایران القا کنند؛ در صورتی که آینده کاملاً روشن است و مسیر ملت ایران در شرایط صعودی قرار دارد؛ البته مشکلاتی نیز وجود دارد.

سردار سلیمانی با اشاره به شب شعر شهدای ایل گفت: با توجه به آگاهی همه سرایندگان و مضامین هنرمندانه و هوشمندانه آن‌ها به شرایط موجود و مختصات ایران می‌توان به بصیرت عشایر پی برد. ما در جهاد تبیین باید از آن‌ها الگو بگیریم تا ترفند‌های دشمن در فضای مجازی و عملیات‌های روانی آن‌ها را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها