پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج جانباز شهید «یزدانی»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حاج محمدرضا یزدانی» را تهنیت گفت و ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این جانباز شهید، صبر جمیل برای بازماندگان و علو درجات برای آن شهید والامقام مسألت کرد.
کد خبر: ۵۲۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ - 15June 2022

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج جانباز شهید «یزدانی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حاج محمدرضا یزدانی» را تهنیت گفت و ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این جانباز شهید، صبر جمیل برای بازماندگان و علو درجات برای آن شهید والامقام مسألت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر یزدانی
سلامٌ علیکم

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند. آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند. جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حاج محمدرضا یزدانی» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار